وزیر ارتباطات:
نارضایتی های مردم از دریافت مرسولات پستی پیگیری شود
سرگرمی کامپیوتری: دومین نشست از سلسله نشست های کارشناسی پنجشنبه های نظارتی وزارت ارتباطات و فناوری به برنامه کنترل پروژه و ارائه و پایش گزارش کارها و عملکرد شرکت ملی پست ایران اختصاص یافت.
به گزارش سرگرمی کامپیوتری به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست کارشناسی بعد از ارائه گزارش عملکرد چندماهه شرکت پست در دولت چهاردهم از طرف مدیرعامل شرکت و اعضاء هیأت مدیره و معاونان آن ضمن اشاره به مسائل و چالش هایی که در شرکت ملی پست مطرح است، تصریح کرد: مانند همین مسائل را در بخش ها و سازمان های دیگر وزارت ارتباطات نیز به صورتی دیگر داریم. بر این باورم که با اهتمام، پیگیری و دلسوزی می توانیم این مسائل را حل نماییم.
وی همین طور از مدیران و معاونان خود نیز خواست، جلسات را فقط برای جلسه برگزار نشود و پس از برگزاری جلسات لازم، اگر نیاز به تصمیم گیری بود حتما تصمیم بگیرند و به جلو حرکت و پس از گرفتن بازخورد تصمیمات، آنها را اصلاح کنند.
وزیر ارتباطات در ادامه این جلسه به نکاتی درباره ی گزارش ارائه شده توسط مدیرعامل شرکت ملی پست، اشاره نمود و با اشاره به اینکه باید ببینیم پس از اجرای این برنامه، حال مردم چگونه است؟ تصریح کرد: اگر ببینیم حال مردم پس از اجرای برنامه ها خوب نیست، حتما یک جایی از کار ایراد دارد و آنرا باید اصلاح نماییم.
وی درباره ی سفارش هایی که برای انتصاب و جابجایی افراد می شود نیز به مدیران خود تصریح کرد که در مقابل سفارش ها بایستید و مدیران را فقط برمبنای شایستگی ها و توانمندی هایشان جابجا یا منصوب کنید.
هاشمی درباره ی نارضایتی هایی که گاهی مردم از خدمات پست به ویژه دریافت مرسولات دارند نیز اظهار داشت: این مسائل نیاز به مراقبت و پیگیری جدی دارد تا موارد اینچنینی موجب کمرنگ شدن زحمات کل مجموعه و کاهش اعتبار مجموعه پست نشود.
وی به مشخص بودن فاکتورها برنامه های اجرا شده با اعداد و ارقام تصریح کرد و اضافه کرد: بر طبق این فاکتورها می توانیم میزان دسترسی به اهداف و برنامه ها را بصورت شفاف و بدون ابهام بررسی و ارزیابی نماییم.
وزیر ارتباطات در ادامه تشکیل یک تیم قوی کنترل پروژه را، چه بصورت بخشی و کلان، در وزارت ارتباطات لازم و ضروری عنوان نمود و دستور داد در این حوزه اقدامات لازم صورت گیرد.
وی، مدیریت زیان انباشته پست را نیز یکی دیگر از موضوعات مهم در عملکرد این شرکت عنوان نمود که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.
وزیر ارتباطات، کارکنان شرکت ملی پست را نیروهای پرتلاش، امانت دار، خدوم و بی ادعا دانست که در عمل این خاصیت های را نشان داده اند و تصریح کرد که هر کاری در توان ما باشد برای پشتیبانی از آنان انجام می دهیم.
وی با بیان اینکه، انتظارات ویژه و خاصی از شرکت پست دارد، ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه های طراحی شده، این شرکت در آینده بدرخشد.
بر اساس این گزارش، در شروع این جلسه نیز احمدی، مدیر عامل شرکت ملی پست گزارشی از عملکرد و همین طور برنامه استراتژیک طراحی شده برای این شرکت ارائه کرد و معاونان وزیر و مدیران حاضر در جلسه نیز نظرات و دیدگاه های خودرا درباره ی این برنامه ها مطرح و پیشنهاداتی را نیز ارائه کردند.
در سلسله نشست های «پنجشنبه های نظارتی» که بصورت هفتگی و مستمر در ایام پنج شنبه برگزار می شود، برنامه، عملکرد و فعالیتهای مجموعه های مختلف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سید ستار هاشمی و تعدادی از معاونان و متخصصان مورد نقد جدی، بررسی های دقیق و ارزیابی کارشناسی قرار می گیرد.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب