نظارت بر عملکرد کارمندان به وسیله هوش مصنوعی ایرانی

نظارت بر عملکرد کارمندان به وسیله هوش مصنوعی ایرانی

به گزارش سرگرمی کامپیوتری، تعدادی از پژوهشگران یکی از شرکتهای استارتاپی با هدف افزایش بهره وری، مبادرت به توسعه هوش مصنوعی ایرانی کرده اند که عملکرد کارمندان را زیر نظر می گیرد و میزان کار مفید آنان را ارزیابی می نماید.


به گزارش سرگرمی کامپیوتری به نقل از ایسنا مجید تجن جاری، مدیر این استارتاپ ضمن اشاره به توسعه این استارتاپ توسط برنامه نویسان و دانشجویان این مجموعه، بیان نمود: این هوش مصنوعی می تواند مدت زمان مفید فعالیت کارمندان را تشخیص دهد و این اطلاعات را برای بهبود بهره وری و کارآمدی شرکت ها به کار گیرد.
ایشان در ادامه توضیح داد: روش کار این هوش مصنوعی به این شکل است که بر روی سیستم کارمند نصب شده و با بررسی فعالیتهای او، گزارشی به مدیران عرضه می دهد که نشان داده است چه مقدار از زمان کارمند صرف وظایف سازمانی شده و چه مقدار زمان صرف کارهای غیرمرتبط شده است. این فرآیند به افزایش بهره وری در سازمان ها کمک شایانی خواهد نمود.
تجن جاری همینطور تصریح کرد: هوش مصنوعی می تواند بعنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود کارآمدی و کاهش هزینه ها در سازمان ها مورد استفاده قرار گیرد. ما باید از این فرصت بهره مند شویم و آموزش های لازم را به مدیران و متخصصان عرضه دهیم تا بتوانند از این تکنولوژی به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.
مدیر این استارتاپ همینطور به یکی از چالش های موجود در ایران اشاره نمود و اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، ضعف در کار تیمی است. خیلی از برنامه نویسان ما به شکل انفرادی کار می کنند و توانایی همکاری در تیم را ندارند. این مهارت باید از دوران کودکی و نوجوانی آموزش داده شود تا در آینده تیم های قوی و مؤثری داشته باشیم. ما در این استارتاپ همواره دغدغه توسعه کار تیمی را داشته ایم. بنابراین علاوه بر آموزش، توسعه چندین استارتاپ را هم در دستور کار قرار دادیم که تمامی آنها توسط تیم های ما اجرا شده است.




منبع:

1403/07/15
11:53:37
0.0 / 5
121
تگهای خبر: آموزش , بهبود , تكنولوژی , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری