نخستین خصوصیت های هوش اپل از ۷ آبان عرضه می شود

نخستین خصوصیت های هوش اپل از ۷ آبان عرضه می شود

به گزارش سرگرمی کامپیوتری، به قول یکی از خبرنگاران مشهور افشا کننده محصولات و اخبار شرکت اپل، انتظار می رود نخستین خصوصیت های «اپل اینتلیجنسن یا همان هوش مصنوعی اپل در تاریخ ۲۸ اکتبر همزمان با عرضه نسخه جدید iOS 18.1 عرضه شود.


به گزارش سرگرمی کامپیوتری به نقل از ایسنا، به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، «هوش اپل»( Apple Intelligence) از ۲۸ اکتبر(۷ آبان) آغاز به عرضه خواهد نمود.
شرکت اپل ماه گذشته اعلام نمود که ماه اکتبر را برای انتشار جدید ترین نسخه از سیستم عامل های خود یعنی iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 هدف قرار داده است که بعضی از نخستین خصوصیت های «هوش اپل» را برای گوشیهای آیفون ۱۶ و سایر دستگاههای اپل به ارمغان می آورد، اما هیچ تاریخی دقیقی بیان نکرد.
موج اول از خصوصیت های «هوش اپل» شامل ویرایشگر متن و ابزار خلاصه سازی، ابزارهای نوشتن به همراه ضبط صوتی هوشمند و رونویسی از ایمیل ها، یادداشت ها، صفحات و سایر برنامه ها خواهد بود.
همینطور احتمالا خصوصیت جدید خاطرات(Memories) را در بخش عکس ها(Photos) مشاهده خواهیم کرد که بعنوان ویرایشگری آسان برای ساخت فیلم با تصاویری از گالری طراحی شده است که می تواند اشیاء مختلف را از پس زمینه تصاویر حذف کند.
انتظار می رود سایر خصوصیت های «هوش اپل» مانند ادغام با هوش مصنوعی ChatGPT و همینطور ابزار تولید شکلک با هوش مصنوعی معروف به جنموجی(Genmoji) با نسخه های بعدی iOS 18 عرضه شوند که در انتها سال جاری و اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد.


1403/07/20
10:58:51
0.0 / 5
89
تگهای خبر: اینتل , سیستم , شركت , گوشی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری