نشان طلایی هوش مصنوعی در روابط عمومی برای ایرانسل
به گزارش سرگرمی کامپیوتری، یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، سه نشان ویژه ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد برای مدیرعامل ایرانسل و ستاره طلایی روابط عمومی و ستاره ملی روابط عمومی را به ایرانسل اعطا کرد.
به گزارش سرگرمی کامپیوتری به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بعدازظهر سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳، بمناسبت هفته روابط عمومی، مراسم پایانی یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، با حضور دکتر اکبر نصراللهی عضو شورای اطلاع رسانی دولت، دکتر بابک نگهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و حضور شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی و هم قرائت پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، با یک هفته تأخیر، برگزار گردید. در این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. در این پیام، رئیس IPRA، ضمن اشاره به اهمیت رویکرد «اعتماد در روابط عمومی»، این رویکرد را داری نقش کلیدی در دنیای معاصر خواند، چون که اعتماد به روابط عمومی، تابعی از عملکرد اخلاقی روابط عمومی است و این توجه، نقش روابط عمومی را در اعتماد آفرینی، تقویت خواهد نمود. در ادامه این پیام، تاکید شده است: رعایت دستورالعمل های اخلاقی IPRA و کاربرد آن توسط روابط عمومی ها در تقویت اعتماد، نقش اساسی دارد. همینطور رعایت دستورالعمل اعلام شده IPRA، در زمینه کاربرد هوش مصنوعی و هم اجتناب از استفاده و انعکاس اطلاعات جعلی و نادرست، موضوعی است که دست اندرکاران روابط عمومی باید به آن تعهد داشته باشند. سه نشان ویژه جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برای ایرانسل در این جشنواره، با توجه به رای هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی های تخصصی، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد»، به علت نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی زیر مجموعه و شخصیت برجسته ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و نقش تعیین کننده در بهبود ارتباط با ذی نفعان و نگاه تعالی جویانه به حوزه ارتباطات روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. همینطور ایرانسل با توجه به رای هیأت داوران و بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه، به علت درخشش در زمینه های مختلف ارتباطی بخصوص روابط عمومی دیجیتال و کاربرد هوش مصنوعی، موفق شد لوح سپاس و نشان ویژه «ستاره طلایی روابط عمومی» ایران را دریافت کند. لوح سپاس و نشان ویژه «ستاره ملی روابط عمومی» ایران، سومین جایزه ایرانسل در یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران بود که در این مراسم به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت. روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل بعنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین عرضه دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران»، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی، پاسخگویی به رسانه ها و مدیریت ارتباط با ذی نفعان را بیشتر از پیش تقویت کند و اهداف ایرانسل در کمک به ایجاد زیست بوم اقتصاد دیجیتال را در قسمت مسؤولیت های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.
منبع: pcfun.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب